Zgłoszenia serwisowe bez aplikacji i logowania
Nasze rozwiązanie umożliwia zgłaszanie potrzeb serwisowych niezależnie od formuły użytkowania – zakup, wynajem krótkoterminowy czy umowa Full Service, bez konieczności zakładania konta, logowania i bez opłat.
STILL Polska innowacyjnie usprawnia proces zgłoszeń serwisowych przez dedykowany system, który pozwala na szybkie zgłaszanie usterek przez formularz online z dowolnego urządzenia. Bez zbędnych formalności, zgłoszenie serwisowe może być przekazane w kilka minut, co znacznie przyspiesza czas reakcji naszych serwisantów i poprawia ogólną satysfakcję klientów.
To tylko dwa proste kroki!
Na telefonie
#1
Zeskanuj kod QR umieszczony
na urządzeniu STILL Polska i przejdź na powiązaną z nim stronę internetową.
Na komputerze
Jak dokonać zgłoszenia serwisowego korzystając z tego rozwiązania? Cały proces sprowadza się do wykonania 2 prostych kroków! W zależności od potrzeb i możliwości w danej chwili, zgłoszenia serwisowego można dokonać na urządzeniu mobilnym lub stacjonarnym z dostępem do Internetu. Bez aplikacji, bez uciążliwego zakładania konta i każdorazowego logowania!
Informację gdzie na danym typie wózka znajduje się kod QR znajdziesz tutaj.
#1
#2
www
#2
Uzupełnij brakujące pola
we wstępnie wypełnionym formularzu i wyślij zgłoszenie.
#2
Uzupełnij w formularzu numer seryjny urządzenia i pozostałe dane, a następnie prześlij zgłoszenie.
#2
#1
System pozwala także na śledzenie statusu zgłoszenia serwisowego. By sprawdzić, na jakim stadium jest jego realizacja, wystarczy podać numer seryjny urządzenia w polu „Sprawdź status zgłoszenia”:
Szybkie monitorowanie statusów zgłoszeń serwisowych
„W trakcie weryfikacji”
oznacza, że zgłoszenie zostało skutecznie dostarczone do systemu i jest weryfikowane.
„W trakcie realizacji”
oznacza zlecenia, które są obecnie procedowane:
nasi Koordynatorzy przypisują zlecenia odpowiednim osobom (na tym etapie otrzymasz sms z informacją o przekazaniu zlecenia do Technika Serwisu), harmonogramują ich prace, Technicy Serwisu są w drodze lub naprawa jest w toku.
„Zakończone"
zlecenia oznaczone taką etykietą zostały pozytywnie rozwiązane.
1. Czy ten sposób zgłaszania potrzeby serwisowej jest dodatkowo płatny?
2. Czy muszę założyć konto i logować się przed dokonaniem zgłoszenia serwisowego?
Kliknij pytanie, by poznać odpowiedź.
3. Gdzie na wózku znajduje się kod QR?
Najczęściej zadawane pytania
4. Co zrobić gdy kod QR nie działa?
5. Po zeskanowaniu kodu QR - dane firmy nie pojawiły się w formularzu, co w takiej sytuacji?
6. Nie działa formularz na stronie www.zgloszenia.stillserwis.pl, jak dokonać zgłoszenia?
7. Jak postępować jeśli po zeskanowaniu kodu QR w formularzu nie pojawią się dane lub są niepoprawne?
8. Na żadnym etapie nie otrzymałam/em sms'a, gdzie to zgłosić?
9. Nie mogę sprawdzić statusu poprzez formularz, jak dokonać tego inaczej?
FAQ